Regulamin Forum Stowarzyszenia Artylerii Dawnej Arsenał

Ogłoszenia
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 341
Rejestracja: 07 lut 2011, 14:43

Regulamin Forum Stowarzyszenia Artylerii Dawnej Arsenał

Post autor: Admin » 07 lut 2011, 14:43

Forum jest częścią serwisu Stowarzyszenia Artylerii Dawnej "Arsenał"
Rejestracja i korzystanie z forum są dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie regulaminu i zasad przedstawionych poniżej. Złamanie ich może spowodować wyciągnięcie konsekwencji włącznie z zablokowaniem dostępu, skasowaniem konta i powiadomieniem odpowiednich władz (w przypadku naruszenia prawa obowiązujecego na terytorium RP).

Regulamin i zasady obowiązujące na forum

1.
Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.

2.
Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.

3.
Odpowiadając pisz zawsze na temat.

4.
Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo ":)" będą kasowane.

5.
Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.

6.
Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

7.
Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.

8.
Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.

9.
Nie można umieszczac na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że w zasadach obowiązujących na jakimś podforum jest wyraźnie napisane, że można to robić.

10.
Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.

11.
Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

12.
Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.

13.
Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.

14.
Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.

15.
Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.



Informacje dodatkowe

1.
Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej.

2.
Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 13 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.

3.
Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością i wyglądem do podanego wzorca, który można pobrac ze strony profilu (plik w formacie PSD). Można również użyć jednego z udostępnionych przez nas avatarów. Osoby, które nie chcą oglądać avatarów mogą wybrać odpowiednią opcję dostępną w profilu użytkownika.

4.
Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów).

5.
Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wylacznie na przeznaczonych to tego podforach.

6.
Użytkownicy nie mogą edytować i usuwać wysłanych postów. Opcje te są dostępne wyłącznie dla administratorów i moderatorów.

7.
Ankiety w wątkach mogą umieszczać wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.

8.
Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomosci (PW) za pośrednictwem forum.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.1.2007 r.

Skargi i zażalenia prosimy kierowac do Administartora

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości